27 December 2008

biarkan aku menangis



tajuk post ni macam poyo je,huhu,its actually the title of a novel that i read last few days. I'm not really into Malay novel (panjang+jiwang) but my sister insist on me reading it.bile dah bace baru la tau kenape,it speaks of the reality going on.then it made me wanted to read more novels,and as a result, I've read 4 novels in a week time.byk kn,xsangka btul :P





alhamdullilah, i manage to get myself on a plane to Germany. I'm really thankful to Allah for this chance and i made a promise to myself to really make something out of it. lepas ni xboleh nk maen2 lagi,da besa da pun,huhu.





speaking of going there, saya 'terpaksa' la membeli belah barang2 keperluan,hehe. jalan2 dgn kakngah kt area kl ni,beli mcm2,almost rm1000++! rase membazir pun ade,ingat nk simpan sket duit utk mak tp da abes plak.xpelah, tggu kat sane kene blaja menyimpan utk masa depan :)


kejap lg nk balik johor,da 2minggu lebih duk ampang ni. esok mak nk wat kenduri kesyukuran for me.wat kecik2 je.huhu.


exactly lg 12days before I'm migrating to another part of this world.jauhnye..





from asia to europe

4 comments:

Jom Masak Channel said...

tuh ar..aku pon tertipu bc tajuk ko..ingt kotgh sedih ke ape..hehehe...
kak wa nk g europe, nk ikot.....

r.iskandar said...

you've been tagged http://riskandar.blogspot.com/2008/12/tag-ur-it.html

Anonymous said...

wah!!!
kamooo udah pegi german ya...
nway gud luck yup my dear!

Azwa Laila said...

raja,xreti la wat tag ni,huhu